هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز در نوروز ۱۴۰۳

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: با تلاش ماندگار همکاران، هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز و جا به جایی یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری در پایانه هوایی مهرآباد رقم خورد.

به‌گزارش میراث آریا، ابراهیم مرادی، عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، با اشاره به عملکرد این فرودگاه در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اظهار کرد: با تلاش ماندگار همکاران فرودگاه بین‌المللی مهرآباد هدایت و کنترل ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز و جابه‌جایی یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه در پایانه هوایی مهرآباد رقم خورد.

او با اعلام پایان سفرهای نوروزی در ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ بیان کرد: در طول این بازه زمانی، ۱۱ هزار و ۶۳۵ پرواز توسط همکارانم در پایانه هوایی تهران (تقرب مهرآباد) هدایت و کنترل‌ شده است که سهم فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از این تعداد، هفت هزار و ۶۴۱ پرواز و سهم فرودگاه حضرت امام‌خمینی (ره) ۳ هزار و ۹۹۴ پرواز بوده است.

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران افزود: بر این اساس یک میلیون و ۵۴۲ هزار و ۵۲۵ مسافر جابه‌جا شده‌اند که سهم فرودگاه بین‌المللی مهرآباد ۹۱۶ هزار و ۸۰۰ مسافر و سهم فرودگاه امام‌خمینی (ره) ۶۲۵ هزار و ۷۲۵ مسافر بوده است.

مرادی گفت: بر اساس آمار ثبت‌ شده در واحد آمار اداره هماهنگی پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، روزانه به‌طور میانگین ۵۲۸ سورتی پرواز توسط همکاران تقرب پرواز هدایت و کنترل‌شده‌اند که ضمن دستیابی به رکوردی جدید پس از دوران کرونا و کسب عنوان پرترافیک‌ترین TMA کشور، سهم فرودگاه مهرآباد از این تعداد پرواز به‌طور میانگین ۳۳۰ پرواز بوده است.

راهبر فرودگاه بین‌المللی مهرآباد در پایان اظهار کرد: باید از تمام همکارانم در جای‌جای زنجیره خدمت فرودگاه بین‌المللی مهرآباد که با تلاش‌هایشان خاطراتی ماندگار برای هموطنان ثبت کردند، تشکر و قدردانی کنم. همچنین از تلاش شبانه‌روزی کارکنان سپاه حفاظت هواپیمایی مهرآباد، پلیس فرودگاه مهرآباد، کارکنان شرکت‌های هواپیمایی فعال در مهرآباد، کارکنان شرکت‌های هندلینگ فعال در مهرآباد و دیگر خدمت‌گزاران حوزه‌های امنیتی و ایمنی خدمت‌رسانی که مشتاقانه به مردم ایران در بازه زمانی ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری خدمت کردند، تشکر کنم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403011902438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha