جلسه کمیته عفاف و حجاب اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل برگزار شد

مدیر پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی از برگزاری جلسه عفاف و حجاب اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، جلسه کمیته عفاف و حجاب اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان روز سه شنبه ۲۸ فروردین ماه با موضوع ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و با حضور اعضای این کمیته برگزار شد.

فردین عینی مدیر پایگاه جهانی شیخ صفی‌الدین اردبیلی افزود: در این جلسه بر ضرورت نهادینه کردن برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و قرار گرفتن این برنامه‌ها در اولویت اداره کل تاکید شد.

او تاکید کرد: همچنین مقرر شد با همکاری یگان حفاظت اداره کل میراث‌فرهنگی و گروه‌های جهادی برنامه‌های این گروه‌ها در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در پایگاه جهانی شیخ صفی و موزه‌های استان اجرایی شود.

عینی با اشاره به قداست مجموعه‌های فاخر فرهنگی موجود در جوار بقعه شیخ صفی، بر ضرورت رعایت قوانین اجتماعی اشاره کرد و ادامه داد: در این جلسه بر تولید محتوا و چاپ اقلام تبلیغاتی در ترویج عفاف و حجاب تاکید شد که این امر نیز هم در پایگاه جهانی شیخ صفی و هم در سایر حوزه‌های مرتبط اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403012802908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha