برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان از برپایی بازارچه صنایع‌دستی و سوغات بومی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته در موزه صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، مریم حاجی‌ابراهیمی با اعلام این خبر گفت: در راستای افزایش سطح کمی و کیفی بازارچه‌های موقت در موزه‌های استان، روز شنبه اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ نشستی با حضور معاون میراث‌فرهنگی استان، جمعی از مدیران و کارشناسان میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی و فعالان و متقاضیان برگزاری بازارچه، در دفتر معاونت صنایع‌دستی و هنرهای سنتی در گرگان برگزار شد.

معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: هدف از برگزاری این جلسه و اجرای مصوبات آن، حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و سوغات استان، توسعه، ترویج و آموزش‌های صنایع‌دستی است.

او خاطرنشان کرد: در این جلسه با توجه به شرایط و پتانسیل‌های موجود در خصوص زمان و چگونگی برگزاری بازارچه صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان تصمیم‌گیری شد و مقرر شد، بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ صبح لغایت ۲۲ در محل خانه تاریخی امیر لطیفی برگزار شود.

حاجی‌ابراهیمی با اشاره به برگزاری بازارچه‌های موقت صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی استان واقع در خانه تاریخی امیر لطیفی در نیمه دوم سال گذشته، تصریح کرد: این فضا بسیار مورد استقبال صنعتگران صنایع‌دستی، تولیدکنندگان سوغات بومی و بازدیدکنندگان قرار گرفت.

برپایی بازارچه هفتگی صنایع‌دستی و سوغات در موزه صنایع‌دستی گلستان

انتهای پیام/

کد خبر 1403020200078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha