فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهادهای خلاقانه در صنایع‌دستی مازندران

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران گفت: فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهادهای خلاقانه یا مشارکت مردمی در صنایع‌دستی مازندران منتشر می‌شود.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، عاطفه شعبانی دوشنبه سوم اردیبهشت۱۴۰۳ گفت: فراخوان ایده‌های برتر، طرح‌های ابتکاری و پیشنهادهای خلاقانه در صنایع‌دستی به منظور استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تمامی فعالان حوزه صنایع‌دستی منتشر می‌شود.

سرپرست معاونت صنایع‌دستی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مازندران از صنعت‌گران و هنرمندان، دانشجویان، فارغ التحصیلان، طراحان، اساتید دانشگاه، مبتکران و شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، انجمن‌ها و سازمان‌های مردم نهاد، کارشناسان درون سازمانی و برون سازمانی، فروشندگان و صادرکنندگان، و فعالان بسته‌بندی، برندینگ، آموزش دهندگان، شرکت‌های مختلف و سرمایه‌گذاران صنایع‌دستی مازندران، دعوت کرد در این چالش ایده‌ها، طرح‌ها و پیشنهادهای خلاقانه شرکت کنند.

او رعایت جنبه توسعه فرهنگی و اقتصادی، کاربردی، اشتغالزایی، مشارکت با بخش خصوصی، خلاقانه بودن و رعایت بهره‌وری، اثربخشی، توسعه صادرات و ارزآوری را از جمله ویژگی‌های ارایه طرح‌ها وایده‌های ارسالی در صنایع‌دستی مازندران برشمرد.

شعبانی افزود: گروه‌های علاقه‌مند به شرکت در این طرح فرهنگی می‌توانند اطلاعات مربوطه را در قالب فرمی که در سایت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران بارگذاری شده است. تکمیل کرده و به‌ معاونت صنایع‌دستی، ارسال ‌کنند.

سرپرست معاونت اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مازندران، تصریح کرد: ارزشمندترین و کاربردی‌ترین طرح و ایده پس از گرداوری و دفاع توسط فرد یا تیم ارسال کننده در قالب طرح‌های استانی معاونت صنایع‌دستی مازندران به صورت عملیاتی اجرایی می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت www.mazandaran.mcth.ir مراجعه کنند و یا با شماره ۰۱۱۳۳۳۵۳۵۹۰ دفتر معاون صنایع‌دستی تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020300181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha