استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فارس از استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان داخلی و خارجی از غرفه صنایع‌دستی استان فارس در نمایشگاه ایران اکسپو خبر داد.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس، محمد ثابت اقلیدی امروز ۱۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در نمایشگاه ایران اکسپو بابیان اینکه غرفه صنایع‌دستی فارس به‌صورت کاملاً تخصصی محصولات و تولیدات صنایع‌دستی و هنرهای سنتی خود را در معرض دید عموم قرار داده است گفت: ۲۶ استاد هنرمند و پیشکسوت صنایع‌دستی استان فارس در این نمایشگاه حضور دارند که ۶ هنرمند دارای مدرک درجه‌یک هنری می‌باشند و ۳۰ رشته تخصصی صنایع‌دستی فارس شامل دست بافته‌های داری، منبت، معرق، خاتم، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، مسگری، گره چینی و حصیربافی و ... در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

ثابت اقلیدی افزود: غرفه صنایع‌دستی استان فارس در سالن شماره ۲۵ نمایشگاه و در متراژ ۱۸۰ متر است که در چهار روز برگزاری نمایشگاه با استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان قرارگرفته است.

او به حضور راهنمایان گردشگری و مترجمین به زبان‌های چینی، فرانسوی، عربی و انگلیسی و... در غرفه صنایع‌دستی فارس اشاره کرد و افزود: در غرفه صنایع‌دستی فارس کارگاه‌های زنده محصولات صنایع‌دستی فعال است و اساتید و پیشکسوتان صنایع‌دستی استان به تولید محصولات مشغول‌اند که مورد استقبال بازدیدکنندگان داخلی و خارجی نمایشگاه قرارگرفته است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021200631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha