مصرف‌ بهینه انرژی و مدیریت پسماند در دستور کار تاسیسات گردشگری خراسان رضوی قرار دارد

رئیس کانون تشکل‌های حرفه‌ای گردشگری خراسان رضوی گفت: گردشگری سبز به عنوان یک دغدغه مهم برای مدیران تاسیسات گردشگری خراسان رضوی مطرح است و مصرف‌ بهینه انرژی و مدیریت پسماند در دستور کار قرار دارد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، سیدمحمود مادرشاهیان چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در هم اندیشی بهینه سازی مصرف انرژی (آب، برق، گاز) و مدیریت پسماند در تاسیسات گردشگری خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: اگر چه اقدامات خوبی را در زمینه گردشگری سبز و سازگار با محیط زیست انجام داده‌ایم اما هنوز راه زیادی را در پیش داریم.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی ادامه داد: گردشگری از صنایعی است که کمترین میزان آلایندگی را برای محسط زیست دارد اما با توجه به دغدغه‌مندی و ضرورت‌هایی که در شرایط زیست محیطی فعلی وجود دارد، حساسیت در حوزه گردشگری نیز بالا رفته است و تاسیسات گردشگری در راستای تحقق گردشگری سبز گام برمی‌دارند.

او بر ضرورت همکاری همه جانبه و همگانی برای تحقق حفاظت از محیط زیست تاکید کرد و گفت: تلاش می‌کنیم با رعایت شان زائران، ضمن ارائه خدمات شایسته در حفظ محیط زیست، تلاش می‌کنیم مصرف بهینه انرژی (آب، برق و گاز) و مدیریت پسماند در تاسیسات گردشگری را اجرا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021300701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha