ظرفیت‌های گردشگری بخش دستگردان طبس خراسان جنوبی قابلیت جذب گردشگران تخصصی دارد

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس گفت: ظرفیت‌های گردشگری بخش دستگردان قابلیت جذب گردشگران تخصصی دارد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل‌از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان جنوبی، محمد عرب روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در بازدید از چند طرح سرمایه‌گذاری در شهر عشق‌آباد و روستاها، به‌همراه بخشدار دستگردان بیان کرد: ظرفیت‌های بخش دستگردان در حوزه گردشگری بسیار زیاد و متنوع است و می‌توان با سرمایه‌گذاری درست و اجرای طرح‌های خوب از این ظرفیت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان طبس افزود: ظرفیت‌هایی مثل کاروانسرای جهانی ده محمد، کویر زیبا و بکر منصوریه، روستاهای ییلاقی و سرسبز و بافت‌ها و بناهای تاریخی ارزشمند، زمینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند.

او از چند طرح سرمایه‌گذاری بازدید کرد و سرمایه‌گذاران برای ادامه کار و تهیه و تکمیل مدارک راهنمایی شدند. همچنین از نمازخانه بین راهی هودر که بلااستفاده است بازدید و میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آمادگی خود برای واگذاری به بخش خصوصی برای تکمیل و بهره‌برداری اعلام کرد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021300726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha