تشکل فراگیر گردشگری در اصفهان تشکیل می‌شود

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از شکل‌گیری تشکل فراگیر گردشگری در استان اصفهان درآینده نزدیک خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عصر روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه، اعضای هیئت مدیره جامعه سفره‌خانه‌داران استان اصفهان با امیر کرم زاده مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان دیدار کردند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان در این نشست گفت: یکی از مهمترین سیاست‌های این اداره کل حمایت از فعالان سه حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

امیر کرم زاده افزود: جامعه سفره خانه داران قیمت‌های پیشنهادی خود را برای منوی غذاها به این اداره کل ارائه کنند تا توسط کارشناسان ارشد اداره کل بررسی و پس از تایید این قیمت‌ها حداقل به مدت شش ماه با حمایت اداره کل برقرار باشد.

او تصریح کرد:  تشکل فراگیر گردشگران استان  برای هماهنگی هر چه بهتر فعالیت‌های فعالان گردشگری به زودی تشکیل می‌شود تا از این به بعد، تمامی فعالیت‌ها با تشریک مسائل اداره کل و تمامی جوامع هفتگانه گردشگری استان انجام شود و از این طریق بتوان با سایر نهادهای دولتی استان هماهنگی لازم را برای بهینه سازی فعالیت‌های فعالان گردشگری استان انجام داد.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021700876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha