نخستین روز تشکیل میز ارتباطات مردمی میراث‌فرهنگی قم با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر

نخستین روز میز ارتباطات مردمی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در آستانه سفر استانی رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به این استان با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تشکیل شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در این ارتباط مردمی، میثم آسوپا مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر و حسن قوی‌زری معاون اداره‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، پاسخگوی پرسش‌های مراجعه‌کنندگان بودند.

این میز ارتباطات مردمی به مدت سه روز تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه جاری از ساعت ۸ تا ۱۸ در این اداره‌کل به نشانی قم، بلوار ۱۵ خرداد، کوچه ۷.۱ برگزار می‌شود.

مردم برای ارائه و ثبت درخواست‌ها، انتقادها، پیشنهادها و شکایت‌های خود در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی می‌توانند به این اداره‌کل مراجعه و با نماینده تام‌الاختیار وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت‌وگو کنند. 

نشانی کانال این اداره‌کل با نام «میراث کریمه» در پیام‌رسان ایتا https://eitaa.com/mirase_karime و نشانی اینترنتی آن https://qom.mcth.ir و تلفن تماس آن ۳۷۶۰۳۴۲۶ با پیش‌شماره ۰۲۵ است.

شماره تلفن اداره‌کل بازرسی، مدیریت عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در فضای مجازی (پیام‌رسان‌های ایتا، بله و سروش) ۰۹۹۳۹۳۹۳۷۰۳، شماره تلفن تماس ۸۸۸۰۰۰۵۷ و شماره نمابر ۸۸۸۰۰۶۵۰ این اداره‌کل در تهران با پیش‌شماره ۰۲۱ است. نشانی این اداره‌کل تهران، خیابان مطهری، خیابان لارستان، نبش کوچه افتخارنیا، ساختمان وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم به این استان سفر می‌کند. نخستین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به استان قم در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ سال ۱۴۰۰ انجام شده بود.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ ۶ شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است.  

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha