ادای احترام معاون وزیر میراث‌فرهنگی به مقام شهیدان در قم

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صبح امروز ۲۰ اردیبهشت ماه همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان قم، به این استان سفر کرد و در ابتدای ورود به شهر قم به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، جواد واحدی معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، با حضور در گلزار شهدای مدافع حرم در بهشت معصومه شهر قم، با نثار گل و قرائت فاتحه بر مزار شهیدان گمنام و شهدای مدافع حرم ادای احترام کرد و یک بار دیگر با آرمان‌های امام خمینی(ره) و شهدا، تجدید میثاق کرد و یاد و خاطره رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهیدان را گرامی داشت. 

در این سفر علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و تعدادی از معاونان و کارشناسان این اداره‌کل او را همراهی می‌کنند.

بازدید از چند طرح گردشگری در حال ساخت و افتتاح چند طرح گردشگری آماده بهره‌برداری از جمله برنامه‌های معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در سفر به استان قم است.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم، به این استان سفر کرده است. نخستین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به استان قم در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ سال ۱۴۰۰ انجام شده بود.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ شش شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha