تامین اسکان ارزان در زائرسراهای آستان قدس رضوی

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: اسکان ارزان و آسان در زائرسراهای آستان قدس رضوی تامین شده است.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، یحیی نقی‌زاده محجوب روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بازدید کارشناسان نظارت ادارات کل میراث‌فرهنگی و گردشگری کشور از زائرسرای آستان قدس رضوی با بیان این مطلب افزود: از دیدن امکانات و شرایط که برای زائران حضرت رضا (ع) در خور شان آن‌ها در زائرسرای رضوی تدارک دیده شده خوشحال شدم.

مدیرکل نظارت و ارزیابی خدمات گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: با افق دید وسیعی که در آستان قدس رضوی وجود دارد، تامین رضایت‌مندی و خاطره خوش از زیارت حضرت رضا (ع) برای زائران برنامه ریزی و اجرایی شده است. زائرسراها یکی از انواع تاسیسات گردشگری است که ما وظیفه داریم در راستای سامان‌دهی، تقویت و ارتقا و افزایش کیفیت خدمات از آن‌ها حمایت کنیم.

او تصریح کرد: با اهتمام جدی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی برای ساماندهی و تشکیل انجمن حرفه‌ای زائرسراهای استان اقدام و این تشکل حرفه‌ای ایجاد شده است.

نخستین نشست کارشناسان نظارتی و ارزیابی ادارات کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌های کشور طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه جاری در مشهد در حال برگزاری است.

تامین اسکان ارزان در زائرسراهای آستان قدس رضوی

انتهای پیام/

کد خبر 1403022101122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha