تشریح انعکاس همایش روز ملی خلیج‌فارس در برنامه تلویزیونی «گفتگو»

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر گفت: بازتاب و انعکاس همایش روز ملی خلیج‌فارس در برنامه تلویزیونی «گفتگو» تشریح شد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر، اسماعیل سجادی‌منش امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳ گفت: برنامه تلویزیونی «گفتگو» از سیمای مرکز بوشهر با توجه به اهمیت همایش روز ملی خلیج‌فارس، به بررسی بازتاب انعکاس این برنامه در رسانه‌های خارجی پرداخت.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان بوشهر افزود: چرایی و دلیل برگزاری این برنامه بر روی عرشه ناو نظامی از مهمترین سوالاتی بود که در این برنامه به آن پرداخته شد.

او ادامه داد: در بخشی دیگر به حضور رسانه‌های خارجی اشاره شد که در مدت زمان حضور در بندر بوشهر از مکان رویدادهای تاریخ مقاومت استان بازدید کردند.

سجادی‌منش در پایان بیان کرد: در بخش آخر برنامه گفتگو به بازتاب رسانه‌ای این برنامه در دنیا پرداخته شد که نشان از اهمیت بالای برگزاری این مراسم در سال جاری بود و تلاش خواهد شد که در سال‌های آینده روز ملی خلیج‌فارس به عنوان یک رویداد بین‌المللی تمام نگاه‌ها را به خود جلب کند.

انتهای پیام/

کد خبر 1403022101127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha