برگزاری جشنواره ملی کارآفرینی پته در سیرجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان از برگزاری جشنواره ملی کارآفرینی پته در شهرستان سیرجان با همکاری شرکت صنعتی و معدنی گل‌گهر خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا و به‌نقل از روابط‌عمومی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان، فریدون فعالی شنبه 26 آذرماه 1401 اظهار کرد: این جشنواره در دو بخش هنری و کاربردی و خلاقانه برگزار می‌شود بطوریکه در بخش هنری، هنرمندان آثار فاخر و ارزشمند خود را به این جشنواره ارسال می‌کنند و در بخش کاربردی و خلاقانه نیز آثاری دریافت می‌شود که در تولید آنها خلاقیت به کار برده شده و جنبه کاربردی هم داشته باشند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمان با اشاره به اینکه در این راستا به زودی سه کمیته اقتصادی، علمی و هنری تشکیل شده و اعضای آن و داورهای این جشنواره نیز تعیین می‌شود افزود: فراخوان برای برگزاری این جشنواره از ابتدای دی‌ماه تا اواخر اسفندماه سالجاری و اختتامیه آن در اردیبهشت‌ماه 1402خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این گونه جشنواره‌ها معرفی صنایع‌دستی استان کرمان بوده که خوشبختانه جزو اولویت‌های این اداره‌کل قرار گرفته است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14010926459906

برچسب‌ها