استقبال گردشگران ساعت فعالیت طاق‌بستان را افزایش داد

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از افزایش ساعت کار فعالیت پایگاه ملی طاق بستان تا ساعت ۲۲ شب خبرداد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، داریوش فرمانی روز سه‌شنبه ۸ فروردین‌ماه 1402 با اشاره به آمار بالای بازدید از پایگاه ملی طاق‌بستان، اظهارکرد: باتوجه به همزمانی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و نیز استقبال بالای گردشگران ساعت کاری اماکن تاریخی پر بازدید استان را افزایش دادیم. 

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه  افزود: در این ایام فعالیت مجموعه فرهنگی تاریخی طاق‌بستان از ساعت ۸ صبح تا ۲۲ شب ادامه خواهد داشت. 

او تصریح کرد: همچنین فعالیت محوطه میراث جهانی بیستون، معبد آناهیتا، تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی هم از ساعت ۸ صبح  تا ۲۰ شب خواهد بود. 

فرمانی یادآورشد: از آنجایی که در این ایام جشنواره نوروز ملی در بیستون برگزار می‌شود و این برنامه خارج از محوطه و در ورودی آن قرار دارد، بنابراین اجرای برنامه‌های این جشنواره تا ساعت ۱۰ شب ادامه دارد. 

او در پایان از آماده بودن موزه‌های مردم شناسی در سه شهرستان دالاهو، سنقر و پاوه هم برای بازدید گردشگران نوروزی خبرداد و گفت: این موزه‌ها در ایام نوروز از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب میزبان گردشگران و میهمانان نوروزی هستند. 

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020108417791

برچسب‌ها