خدمات‌رسانی به مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری مورد توجه جدی باشد

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز موج دوم سفرها در سال‌جاری گفت: با توجه به پیش‌بینی بارش و کاهش دمای هوای استان در روزهای آینده، وضعیت خدمات‌رسانی به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به این استان مورد توجه جدی باشد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری، غلامعلی حیدری روز چهارشنبه 9 فروردین‌ماه 1402 در ستاد هماهنگی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری با اشاره به افزایش تصادفات درون‌شهری استان به‌ویژه در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و لردگان تأکید کرد: مراقبت لازم برای کاهش تصادفات در آستانه آغاز موج دوم سفرها در جاده‌های استان در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به ضرورت افزایش گشت‌های پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه در جاده‌های چهارمحال و بختیاری افزود: فرمانداران تدابیر لازم برای کاهش تصادفات در شهرستان‌ها را بیندیشند.

حیدری استمرار بازرسی بر بازار مناطق مختلف چهارمحال و بختیاری را ضروری اعلام و تصریح کرد: باتوجه به ماه مبارک رمضان باید نظارت‌ها تشدید شود تا خدمات‌دهی با اختلال مواجه نشود.

او یادآور شد: تأمین به‌موقع و کافی مرغ، گوشت قرمز و کالاهای اساسی در بازار چهارمحال و بختیاری ضروری است و باید مورد توجه جدی مسئولان مرتبط قرار گیرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: نقاط حادثه‌خیز استان با علائم هشدار دهنده راهنمایی و رانندگی مانند چراغ گردون آشکارسازی شود تا رانندگان سرعت خود را کاهش دهند.

او گفت: نیروهای اورژانس، هلال‌احمر و راهداری برای تقویت فرهنگ بستن کمربند ایمنی تلاش و پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس راه نسبت به سخت‌گیری بیشتر در این خصوص اقدام کنند.

حیدری تأکید کرد: پزشک در مراکز درمانی چهارمحال و بختیاری به‌صورت شیفت‌بندی حضور داشته باشد تا در زمان حوادث برای امدادرسانی دچار مشکل نشویم.

او افزود: فرمانداران، بخشداران، شهرداران و دهیاران، چهارمحال و بختیاری نسبت به آماده‌باش گروه‌هایی برای جلوگیری از حوادث غرق‌شدگی اقدام لازم را انجام دهند.

حیدری تصریح کرد: خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران نوروزی ورودی به چهارمحال و بختیاری مطلوب و قابل‌قبول بوده است.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

کد خبر 14020109748713

برچسب‌ها