رسانه‌های دولت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری پای کار می‌آیند/ وزارت میراث‌فرهنگی رسانه موفقی دارد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به اهمیت استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای برای معرفی داشته‌های تاریخی و گردشگری کشور، گفت: رسانه‌های دولت برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری پای کار می‌آیند.

سپهر خلجی در گفت و گو با خبرنگار میراث‌آریا در حاشیه افتتاح نمایشگاه «روایت خدمت» با بیان این مطلب اظهار کرد: تمام رسانه‌های دولت برای معرفی جاذبه‌ها و داشته‌های فرهنگی، تاریخی و گردشگری در اختیار حوزه گردشگری است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت افزود: خوشبختانه مدیرکل روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارتخانه تلاش‌های بسیار خوبی در این باره دارد. وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی نیز رسانه و پایگاه خبری در اختیار دارد که اتفاقا رسانه موفقی است. با این حال باید از ظرفیت‌های سایر رسانه‌ها از جمله رسانه ملی برای معرفی و اطلاع‌رسانی داشته‌ها و ظرفیت‌های تاریخی و گردشگری کشور عزیزمان استفاده کرد.

او در پاسخ به سوالی درباره چشم‌انداز گردشگری ایران در دولت سیزدهم اضافه کرد: یکی از مهمترین مسیرهایی که می‌توانیم در حوزه‌های مختلف از جمله اقتصاد، اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم مسیر گردشگری است. یعنی اگر ما بتوانیم گردشگری را توسعه دهیم و مشکلات این حوزه را برطرف کنیم در حوزه اشتغال و نیز در سایر حوزه‌ها، اتفاقات بزرگی رقم خواهد خورد.

خلجی افزود: بسیاری از کشورهای اطراف ما که نفت ندارند و از منابع معدنی برخودار نیستند، چرخ اقتصادشان از طریق حوزه گردشگری می‌چرخد و فعالیت‌های اقتصادی آن کشورها با حوزه گردشگری پیوند خورده است.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت ادامه داد: امیدواریم با تلاش‌های مهندس ضرغامی در دولت سیزدهم، این حوزه رونق بگیرید که به طور حتم اگر این حوزه رونق بگیرد بخش زیادی از مشکلات سایر حوزه‌ها نیز برطرف خواهد شد چرا که کشور ظرفیت‌های مختلفی در حوزه گردشگری و آثار فرهنگی و تاریخی دارد.

انتهای پیام/

کد خبر 1402060400268

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha