نشست هم اندیشی فعالان تورهای خارجی ورودی به استان خراسان رضوی برگزار شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از برگزاری نشست هم اندیشی فعالان تورهای خارجی ورودی به استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سید جواد موسوی با اعلام این خبر گفت: با توجه به این‌که بیش از ۵۰ درصد ظرفیت‌های اقامت تاسیسات گردشگری در مشهد قرار دارد و مشهد مقصد ۵۰ درصد از گردشگران خارجی است این هم‌اندیشی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به برنامه‌های مهندس ضرغامی مقام عالی وزارت برای لغو روادید و میزبانی از گردشگران خارجی، مدیران کل بازاریابی و مطالعات و آموزش را دعوت کردیم تا در این نشست حضور داشته باشند.

موسوی تصریح کرد: چالش‌ها و مشکلاتی از قبیل بیمه و پایین بودن سقف برداشت از کارت، کمبود پرواز، روادید در این نشست هم‌اندیشی مطرح شد که امیدواریم ای چالش‌ها را بر طرف کنیم.

او با اشاره به رویکرد حضور خانوادگی و کاروانی گردشگران خارجی گفت: امیدوارم بتوانیم سیاست‌های وزارت را در این زمینه عملی کنیم و به زائران و گردشگران خدمات بهتری ارائه کنیم.

در این نشست فعالان گردشگری استان خراسان رضوی به اظهار نظر پرداختند.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1402092701479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha