نمایشگاه آثار جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان رضوی در مشهد افتتاح شد

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از افتتاح نمایشگاه آثار جشنواره صنایع دستی بسیج خراسان رضوی در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سیدجواد موسوی با اعلام این خبر گفت: این جشنواره در راستای حمایت از هنر ماندگار جامعه هنرمندان و صنعتگران صنایع‌دستی برگزار شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ادامه داد: ارسال آثار به دومین جشنواره صنایع‌دستی بسیج خراسان رضوی تا هفتم دی ماه سال جاری انجام شد و تعداد ۱۵۰ اثر از ۴۰ هنرمند در ۳۰ عنوان رشته هنری و ۷شهرستان جمع آوری شد.

موسوی تصریح کرد: نمایشگاه این آثار از دوشنبه ۱۸ دی ماه ۱۴۰۲ در مجتمع تجاری الماس شرق مشهد افتتاح و تا ۲۲ دی ماه جاری ادامه دارد و از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای بازدیدکنندگان است.

همچنین مصطفی عاشوری، فرمانده پایگاه بسیج شهید آقا مصطفی خمینی (ره) اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی گفت: این نمایشگاه در فضایی به مساحت حدود 500 مترمربع راه اندازی شده است.

او افزود: آثار برگزیده در جشنواره استانی به مرحله کشوری راه پیدا خواهند کرد و در سطح کشور نیز با صنایع‌دستی دیگر استان‌ها رق ابت و ارزیابی خواهند شد.

همچنین رمضان معمر، دبیر جشنواره و رئیس انجمن هنرمندان صنایع دستی سازمان بسیج هنرمندان گفت: این نمایشگاه با همکاری بسیج هنرمندان و اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی و شرکت سجاد خراسان برگزار شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1402101901081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha