کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان میزبان برنامه‌های نوروزگاهی است

دبیر ستاد خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: در ایام نوروز، کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان میزبان برنامه‌های نوروزگاهی است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کردم زاده در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان سمنان که روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: باهدف افزایش مدت ماندگاری مسافران، ایجاد شورونشاط اجتماعی، جذب گردشگر به استان سمنان و هدایت مسافران جاده‌ای به درون شهر سمنان، در ایام نوروز، در کاروانسرای شاه‌عباسی سمنان برنامه‌های نوروزگاهی اجرا می‌شود.

دبیر ستاد خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی، اجرای برنامه‌های آئینی، جشن‌های خانوادگی بعد از افطار می‌تواند سمنان را از معبر مسافران به مقصد گردشگری تبدیل کند.

کرم‌زاده گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران نیاز است تا سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها بین‌راهی و درون‌شهری ساماندهی شوند.

دبیر ستاد خدمات سفر و مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: نرم‌افزار پارکوپلو و سمنان من دو نرم‌افزار استانی و شهرستانی کاربردی برای رفع نیازهای مسافران است که نیازهای مسافران در آن پیش‌بینی‌شده است.

او بابیان اینکه معرفی سمنان به‌عنوان جاده ابریشم ایران، فرصتی طلایی و ویژه برای جذب گردشگران داخلی و خارجی است گفت: نیاز است تا با نگاهی ویژه و اهتمام جدی دستگاه‌ها اقدامات مطلوبی برای معرفی پایتخت جاده ابریشم ایران انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402111200727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha