تأکید ستاد خدمات سفر، نوروزی همراه با ایمنی و رفاه است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: تأکید ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران در استان سمنان، نوروزی همراه با ایمنی و رفاه است.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان، امیر کرم زاده در پنجمین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر به مسافران و زائران که روز سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ برگزار شد، گفت: هدف اعضای کمیته‌های خدمات سفر ایجاد زمینه ارائه خدمات به مسافران با محوریت رفاه و ایمنی در استان سمنان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: هدف دولت سیزدهم و مسئولان، خدمت‌رسانی به مسافران و جلب رضایت آنها است.

امیر کردم زاده با تأکید بر اینکه در نوروز باید برنامه‌هایی برای رشد و استفاده از ظرفیت گردشگری و حمایت از زنان سرپرست خانوار انجام شود، افزود: برپایی نمایشگاه‌های صنایع‌دستی در ورودی شهرستان‌ها امری بسیار مطلوب و دستور رئیس‌جمهور محترم است و باید برای برگزاری هرچه بهتر نمایشگاه‌های صنایع‌دستی که رونق اقتصادی را به دنبال دارد توسط شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه تلاش شود.

او گفت: باهدف ارتقاء خدمات در استان سمنان، ظرفیت‌های ایجادشده در حوزه‌های مختلف ازجمله حمل‌ونقل، اسکان، پذیرایی، خدمات شهری، خدمات بین‌راهی، بهداشت و درمان، فرهنگی و اجتماعی و ... موردبررسی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز و ماه مبارک رمضان و احتمال شروع مسافرت‌های زودهنگام، پایگاه‌های مشترک هلال‌احمر، نیروی انتظامی، راهداری، اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و… در مبادی ورودی شهرها برای ارائه خدمات به مسافران و گردشگران در اولین فرصت راه‌اندازی شود.

امیر کرم زاده ضمن قدردانی از زحمات استاندار سمنان، افزود: باهدف جذب گردشگران چینی به استان سمنان، با همکاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، وزارت امور خارجه و هواپیمایی ماهان، اینفلوئنسرهای گردشگری چینی به مدت سه روز از تاریخ ۱۲ لغایت ۱۴ اسفند در استان سمنان مشغول به تولید محتوا بودند تا ظرفیت‌های این استان را به گردشگران چینی معرفی نمایند.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha