ستاد خدمات سفر  برای خدمت‌رسانی مطلوب باید توجه جدی به نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی مساجد داشته باشند

استاندار همدان با تاکید بر آراستگی و زیبایی استان در فرصت باقی مانده تا نوروز، گفت: خدمات‌رسانی به مسافران در ایام ماه رمضان در اولویت قرار گیرد.

به گزارش میراث‌آریا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد صبح امروز 16 اسفند در ستاد خدمات سفر استان همدان با بیان اینکه امسال نوروز با ماه رمضان مصادف شده و پیش‌بینی می‌شود نسبت به سال‌های قبل مسافر کمتری داشته باشیم، اما تامین نیازهای مسافران از جمله خوراک و سرو غذا باید با تدابیر اصولی اولویت باشد.

استاندار همدان تاکید کرد: ستاد خدمات سفر در شهرستان‌ها نیز برای خدمت‌رسانی مطلوب فعال باید توجه جدی به نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی و همچنین مساجد داشته باشند.

او با اشاره به اینکه معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان همدان ضرورت دارد و نیاز است اداره کل میراث‌فرهنگی و گردشگری و شهرداری‌ها در این زمینه فعال‌تر عمل کنند، گفت: به دلیل بارش نزولات آسمانی فضای موجود در استان زیبنده ورود مسافر نیست و تاکید داریم تا از مدت زمان باقی مانده برای پاکیزگی، آراستگی، رنگ آمیزی مبلمان شهری، پاکیزگی روستاها و پرده‌آرایی الوان شهری استفاده شده و همدان را آماده میزبانی از مهمانان نوروزی خود کنیم.

قاسمی فرزاد اظهار کرد: فاصله و مسافت جاده‌ای کوتاه همدان با تهران این استان را دروازه ورود به غرب کشور کرده که باید از این ظرفیت بیشترین بهره را برد و همدان را مقصد گردشگری غرب کشور کرد.

او ادامه داد: نیروهای راهنمایی و رانندگی نیز با توجه به نزدیک شدن به روزهای آخر سال، مسیرهای اصلی شهر را بیش از گذشته تحت پوشش قرار دهند.

استاندار همدان با بیان اینکه در روزهای پایانی سال نیز نظارت‌های جدی بر بازار انجام خواهد شد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در ماه رمضان انجام شده است و مشکلی در این باره نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر 1402121600833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha