پیش‌بینی ورود چهار میلیون مسافر نوروزی به هرمزگان

استاندار هرمزگان با اشاره به پیش‌بینی ورود حدود چهار میلیون مسافر و گردشگر نوروزی به استان، گفت: با توجه به همزمانی ماه رمضان و نوروز، تمهیدات لازم برای تامین مایحتاج عمومی مردم و کنترل و تنظیم بازار استان اندیشیده شده است و آرد و مرغ منجمد نیز تامین می‌شود.

به گزارش میراث آریا، مهدی دوستی روز شنبه۲۶ اسفند، در نشست ستاد تنظیم بازار که به‌صورت ویدئو کنفرانسی، به ریاست محمد مخبر معاون اول رئیس جمهوری و با حضور احمد وحیدی، وزیر کشور و سایر مسؤولان کشوری برگزار شد، با اشاره به تسهیل دسترسی مردم به اقلام ضروری، اظهار کرد: روزانه در این استان ۳۱ تن گوشت قرمز گرم و منجمد در حال توزیع است که پاسخگوی نیاز خواهد بود. برای تامین گوشت سفید نیز برنامه‌ریزی شده است که در روزهای پایان سال، روزانه سه تن گوشت ماهی با قیمت پایین‌تر از نرخ بازار به‌صورت مستقیم عرضه شود.

او بیان کرد: در استان ۱۹ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا راه‌اندازی شد که چهار نمایشگاه در بندرعباس و ۱۵ نمایشگاه در سایر شهرستان‌های استان برپا شد تا روزانه اقلام مورد نیاز را با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار دهند.

استاندار هرمزگان با تاکید بر تشکیل روزانه نشست‌های تنظیم بازار استان با هدف کنترل و نظارت بر بازار، اظهار کرد: طرح نظارت بر بازار از ۱۵ اسفند ماه آغاز شده و تاکنون افزون‌ بر ۴۴۴ پرونده تخلف بررسی و با متخلفان برخورد شده است.

دوستی درباره تامین اقلام اساسی در استان و جزایر توضیح داد: برای جزایر با توجه به نگرانی‌ درباره شرایط آب و هوایی، ذخائر مورد نیاز پیش‌بینی شده است.

استاندار هرکزگان با توجه‌ به پیش‌بینی ورود حدود چهار میلیون نفر مسافر به استان، تامین کسری روزانه آرد و مرغ منجمد را مطرح کرد که در جمع‌بندی پایانی این جلسه وبیناری توسط معاون اول رئیس جمهوری تاکید شد که با فوریت این دو قلم کالا تامین و به هرمزگان اختصاص داده شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1402122701843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha