ورود بیش از ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار زائر به خراسان رضوی و مشهد

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود بیش از ۴ میلیون و ۲۰۷ هزار نفر زائر به استان و مشهد خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت گنابادی‌نژاد پنجشنبه دوم فروردین ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ لغایت اول فروردین ۱۴۰۳ مجموعا ۴میلیون و ۲۰۷هزار و ۳۴۴ نفر به استان و مشهد مقدس سفر کرده‌اند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی ادامه داد: ۱۵۹هزار و ۹۸۳ نفر از طریق فرودگاه، ۳۰۱هزار و ۴۲۲ نفر از طریق راه‌آهن، ۴۵۱هزار و ۱۲۴ نفر از طریق حمل و نقل جاده‌ای و ۳میلیون و ۲۹۴هزار و ۸۱۵ نفر از طریق حمل و نقل شخصی در این ایام به استان و مشهدالرضا(ع) سفر کرده‌اند.

او با اشاره به تمهیدات صورت گرفته در حوزه تنظیم بازار و نظارت بر اصناف و خدمات اظهار کرد: از ۱۵ اسفند ماه گذشته تا پایان روز قبل تعداد  ۵۶۲۸ بازرسی انجام و برای هزار متخلف نیز پرونده تشکیل شده است، ارش ریالی این پرونده‌ها ۸۷ میلیارد ریال بوده است.

حجت‌الاسلام گنابادی‌نژاد تصریح کرد: همچنین ۱۵۹ شکایت دریافت شده و ۵میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال نیز وجه اضافه دریافتی به شاکیان عودت داده شده و پنج واحد صنفی نیز پلمب شده است.

معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی به مسافرانی که قصد سفر به مشهد دارند توصیه کرد: زائران قبل از این که به سمت مشهد بیایند محل اقامت خود را رزرو کنند، در همین راستا تلفن ۰۵۱۳۷۰۴۵ قرارگاه عملیاتی خدمات سفر شهرستان مشهد برای هدایت، راهنمایی و دریافت شکایت زائران و مسافران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010200303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha