افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد

قطارهای مسافربری در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد در نوروز ۱۴۰۳ در مقایسه با ماه‌های قبل روزانه چهار رام افزایش یافته و به ۷۷ رام در روز رسیده است.

به گزارش میراث آریا، مصطفی نصیری ورگ مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی گفت: در مدت فعالیت نوروزی قطارهای مسافربری از ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین ماه جاری روزانه برای مسافرت ۳۷ هزار مسافر در قالب ۷۷ رام قطار مسافربری از ۲۷ شهر و مرکز استان در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد برنامه‌ریزی شده است.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی افزود: این در حالی است که در ماه‌های گذشته و طبق روال عادی، روزانه به طور میانگین ۳۴ هزار مسافر از طریق ۷۳ رام قطار مسافربری در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد جا به جا می‌شدند.

او همچنین گفت: در مدت فعالیت قطارهای نوروزی تاکنون هیچ قطاری لغو نشده و حرکت قطارها از مبدا مشهد با تاخیر همراه نبوده است.

نصیری ورگ ادامه داد: مسافران و زائرانی که به ایستگاه راه‌آهن مشهد می‌آیند حتما کارت شناسایی معتبر و بلیت همنام به همراه داشته باشند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان رضوی در انتها گفت: از آنجایی که در روزهای جاری ترافیک در خیابان‌های محدوده ایستگاه راه‌آهن مشهد سنگین است مسافران برای رسیدن به موقع به قطار باید  ترافیک این منطقه را در زمان رسیدن به ایستگاه راه‌آهن در نظر بگیرند.

۷۰ درصد قطارهای مسافربری برون شهری کشور سال ۱۴۰۲ به مسیر مشهد اختصاص یافته بود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha