حمایت از سرمایه‌گذاری در محور تاریخی و گردشگری شرق اصفهان محقق می‌شود

معاون گردشگری وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در بازدید از محور شرق اصفهان و در امتداد زاینده‌رود از حمایت این وزارتخانه از سرمایه‌گذاری گردشگری در محور شرق اصفهان خبر داد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، عصر روز گذشته هفتم فروردین‌ماه علی‌اصغر شالبافیان معاون گردشگری کشور با حضور حمیدرضا محققیان سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و امیرحسین بانکی پور نماینده مردم اصفهان از محور تاریخی و گردشگری شرق اصفهان در امتداد مسیر زاینده‌رود به تالاب گاوخونی بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید محورهای تاریخی کویر خارا، شهر تاریخی دستجرد و بافت روستای تاریخی قارنه مورد بازدید قرار گرفت.

معاون گردشگری کشور در ادامه این بازدید تأکید کرد: با تشکیل چهار شهرستان در محور شرق اصفهان از یکسو و با توجه به امتداد خشک‌سالی در این محور و با در نظر گرفتن قدمت تاریخی این محور باید تلاش کنیم تا با حمایت از سرمایه‌گذاری گردشگری، از یکسو به حفاظت از این آثار گران‌سنگ بپردازیم و از سوی دیگر با توجه به محدودیت آب در منطقه با توسعه مقولاتی همچون گردشگری و صنایع‌دستی، به توسعه اقتصادی منطقه کمک کنیم.

رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر استان اصفهان تصریح کرد: با همکاری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان و مسئولان منطقه آماده حمایت از هرگونه طرح‌های گردشگری در محور شرق اصفهان هستیم.
 

انتهای پیام/

کد خبر 1403010801334

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha