برگزاری جشن نوروزگاه در ورودی دروازه جنوبی خراسان رضوی

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی بجستان از برگزاری جشن نوروزگاه در روستای سریده شهرستان بجستان به عنوان دروازه ورودی استان خراسان رضوی خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، مهدی جمالی امروز نهم فروردین ماه 1403 با اعلام این خبر افزود: این نوروزگاه در روستای سریده که ایستگاه استقبال از زائران و مسافران نوروزی و نخستین  ایستگاه خراسان رضوی است، برگزار شد.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بجستان گفت: این ایستگاه استقبال و نوروزگاه با همکاری دهیاری، شورای اسلامی روستای «سریده»، بخشداری مرکزی و دیگر اعضای ستاد خدمات سفر شهرستان برپا شد که مورد استقبال مسافران و گردشگران قرار گرفت.

او ادامه داد: این ایستگاه و نوروزگاه موجب توقف و استراحت رانندگان در ورودی شهرستان و استان شد که علاوه بر خشنودی و رضایت‌مندی زائران و مسافران، تاثیر زیادی بر کاهش حوادث رانندگی در این شهرستان داشته است.

جمالی تصریح کرد: در این ایستگاه استقبال از مسافران نمایشگاه با ۱۶ غرفه  عرضه محصولات و تولیدات صنایع دستی هنرمندان شهرستان، سوغات و لبنیات بومی و محلی  بجستان برای  خرید مسافران و گردشگران برپا شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی بجستان گفت: تاکنون من مسافران از این ایستگاه استقبال بی‌نظیری داشته‌اند و هم‌چنین در حاشیه این نوروزگاه با همکاری هلال احمر و بهداشت با استقرار  ایستگاه‌های سلامت و ارائه خدمات بشر دوستانه میزبان گردشگران عزیز بودند.

او یادآور شد: ستاد خدمات سفر شهرستان بجستان برای ارائه خدمات به مسافران و مجاور ان آقا علی ابن موسی الرضا در دروازه ورودی خراسان رضوی شهرستان بجستان از آمادگی کامل برخوردار است.

برگزاری جشن نوروزگاه در ورودی دروازه جنوبی خراسان رضوی

انتهای پیام/

کد خبر 1403011001582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha