بهسازی راه دسترسی منطقه تفریحی روستای گردشگری طولاب ایلام انجام می‌شود

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام از بهسازی و تکمیل راه دسترسی منطقه تفریحی روستای هدف گردشگری طولاب بخش سیوان خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام، فرزاد شریفی عنوان کرد: با اعتبار تخصیص یافته از محل اعتبارات ملی به مبلغ ۳۵ میلیارد ریال، عملیات تکمیل و بهسازی راه‌دسترسی به منطقه تفریحی روستای هدف گردشگری طولاب واقع در بخش سیوان شهرستان ایلام انجام می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ایلام افزود: در روستای طولاب بخش سیوان مراکز گردشگری فعالیت دارند که این مراکز در ایام ویژه هرساله میزبان میهمانان زیادی از سراسر کشور هستند.

او تصریح کرد: مناطق روستایی سیوان فرصتی برای ایجاد فضاهای توریستی و گردشگری هستند که در همین زمینه در روستاهای هدف گردشگری شاهد افزایش مراکز گردشگری روستایی هستیم.

شریفی گفت: روستای هدف گردشگری طولاب از توابع بخش سیوان در بخش مرکزی شهرستان ایلام است، این روستا در جنوب شهر ایلام واقع شده که موقعیت استانی آن در شمال غربی استان است، فاصله این روستا تا مرکز استان (ایلام) حدود ۳۰ کیلومتر است.

انتهای پیام/

کد خبر 1403020200096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha