معرفی زنجیره ارزش گردشگری سلامت کرمانشاه در نمایشگاه اکسپو تهران/ ۵ پروژه گردشگری سلامت برای جذب سرمایه‌گذار خارجی

معاون گردشگری استان کرمانشاه گفت: دبیرخانه کمیته راهبردی گردشگری سلامت استان با حضور در نمایشگاه اکسپو تهران زنجیره گردشگری سلامت کرمانشاه را معرفی کرده است. 

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمانشاه، وحید امیری روز یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به عنوان دبیرخانه کمیته راهبردی گردشگری سلامت استان در نمایشگاه اکسپو تهران در سالن معرفی زنجیره‌های ارزش حضور پیدا کرده است. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه افزود: هدف از حضور در این نمایشگاه معرفی ظرفیت‌های اقامتی و پذیرایی مرتبط با زنجیره ارزش گردشگری سلامت و نیز تاسیسات پزشکی و بیمارستان‌های کرمانشاه است. 

او افزود: پنج پروژه سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری سلامت استان در این نمایشگاه معرفی شده‌اند که از جمله آنها می‌توان به پروژه‌های بیمارستان ماد، بیمارستان حکیم و بیمارستان آریایی‌تبار اشاره کرد. 

امیری تصریح کرد: هدف ما این است که از کشور عراق به عنوان همسایه و اگر کشورهای دیگری که تمایل داشته باشند، برای پروژه‌های گردشگری سلامت جذب سرمایه‌گذار داشته باشیم. 

معاون گردشگری استان کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه از ظرفیت‌های ممتازی در حوزه گردشگری سلامت برخوردار است، گفت: همجواری با بخش‌های کُردنشین و عرب نشین کشور عراق به عنوان بازار بزرگ گردشگری سلامت فرصت بی‌نظیری را در اختیار استان کرمانشاه قرار داده تا به قطب گردشگری سلامت کشور تبدیل شود. 

او در خاتمه اظهار کرد: وجود بیمارستان‌های مجهز و با امکانات مناسب و متخصصین برجسته در استان در کنار نزدیکی به کشور عراق، کرمانشاه را به یک مرکز مهم برای جذب گردشگران سلامت عراقی تبدیل کرده است که می‌تواند فرصت بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاران در این حوزه باشد. 

نمایشگاه اکسپو تهران تهران از تاریخ ۷ اردیبهشت‌ماه کار خود را آغاز کرده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403020900419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha