تقویم رویدادهای بین‌المللی اصفهان ایجاد می‌شود/ تلاش برای اجماع عمومی جهت توسعه گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان از اهتمام جهت تدوین رویدادهای بین‌المللی اصفهان در راستای توسعه گردشگری خبر داد.

به گزارش میراث آریا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان، صبح امروز یازدهم اردیبهشت، رئیس و جمعی از اعضای جامعه هتلداران اصفهان با امیر کرم زاده، مدیرکل جدید میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان دیدار کردند.

در این دیدارکرم‌زاده با ایراد سخنانی گفت: یکی از مهم‌ترین راهکارهای توسعه پایدار اصفهان با توجه به تداوم خشک‌سالی و آلودگی هوا در پهنه استان اصفهان، توسعه حرفه‌ایی صنعت گردشگری است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اصفهان افزود: تمام تلاش خود را به کارخواهیم بست تا یک اجماع بزرگ در جهت مسئولیت‌پذیری همه نهادهای بزرگ اقتصادی و فرهنگی در اصفهان در جهت توسعه گردشگری ایجاد کنیم.
کرم زاده تصریح کرد: بی‌تردید اصفهان یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری کشور بوده و پس از تهران مقصد دوم تمام میهمان‌های دولتی  نظام است، لذا عزم جدی داریم تا با تعریف رویدادهای بزرگ ملی و بین‌المللی به‌ویژه در فصول پاییز و زمستان، اصفهان را به‌عنوان یک مقصد بزرگ گردشگری جهانی مطرح کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021100570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha