برگزاری نشست‌های فرهنگی ماهان، با محوریت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماهان گفت: نشست‌های هم‌اندیشی فرهنگی با هدف آگاهی بخشی در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی مردم ماهان برگزار می‌شود.

به گزارش میراث آریا و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کرمان، امین ماهانی گفت: نشست‌های هم‌اندیشی فرهنگی با هدف ترویج مشارکت مردم در امر حفاظت و آگاهی‌بخشی در سه حوزه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هر هفته با محوریت موضوعات این سه حوزه در ماهان برگزار می‌شود.

مسئول نمایندگی میراث‌فرهنگی ماهان افزود: آخرین جلسه با حضور گروه‌ها و سازمان مردم نهاد، اعضای شورای شهر و انجمن حامیان میراث فرهنگی ماهان برگزار و در خصوص برنامه‌های پیش رو در هفته میراث‌فرهنگی بحث و تبادل نظر انجام شد.

او در ادامه گفت: افتتاح موزه تاریخ فرهنگ ماهان که با مشارکت بخش خصوص در حال آماده سازی است، از برنامه‌های پیش بینی شده در هفته میراث‌فرهنکی است.

ماهانی گفت: نشست‌های فرهنگی تلاشی برای آگاه سازی و بروزرسانی اطلاعات وآگاهی جوامع محلی در ماهان بوده که با محوریت تاریخ و فرهنگ با همکاری سازمان‌های مسئول در حوزه فرهنگ و انجمن‌های های مردم نهاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر 1403021600796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha