معاون وزیر میراث‌فرهنگی از چند طرح گردشگری در حال اجرای قم بازدید کرد

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، صبح امروز ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری همزمان با سفر رئیس‌جمهوری و هیئت دولت به استان قم، از دو طرح گردشگری در حال ساخت این استان بازدید کرد.

به‌گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، جواد واحدی از هتل پنج ستاره زعفرانیه با حجم سرمایه‌گذاری ۷۰۰ میلیارد تومان با زیربنای ۱۷هزار مترمربع، ۳۰۰ تخت و اشتغالزایی ۱۱۰ نفر و نیز هتل پنج ستاره طوبی با حجم سرمایه‌گذاری ۲۵۰۰ میلیارد تومان با زیربنای ۹۷هزار مترمربع، ۹۰۶ تخت و اشتغالزایی ۳۲۲ نفر که در شهر قم در دست احداث هستند، بازدید به عمل آورد و با مسئولان این طرح‌ها گفت‌وگو کرد.

در این سفر علیرضا ارجمندی مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و تعدادی از معاونان و کارشناسان این اداره‌کل او را همراهی می‌کنند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ۲۰ اردیبهشت‌ماه جاری در قالب دومین سفر استانی خود به قم، به این استان سفر کرده است. نخستین سفر استانی آیت‌الله رئیسی به استان قم در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ سال ۱۴۰۰ انجام شده بود.

استان قم دارای سه شهرستان قم، جعفرآباد و کَهَک؛ شش شهر قم، جعفریه، کهک، سَلَفچِگان، دستجِرد و قنوات؛ هفت بخش، ۱۳ دهستان و ۲۵۳ روستا است. 

انتهای پیام/

کد خبر 1403022001099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha