\"فرهنگ فرخي\" با بيان اينکه 40 غرفه‌دارا در روز گشايش نمايشگاه از حضور در آن انصراف دادند، به ميراث‌آريا( CHTN)گفت: تنها 24 غرفه از محصولات صنايع دستي استان‌هاي زنجان، فارس، يزد، شيراز، اصفهان و برخي استان‌هاي ديگر در اين نمايشگاه در معرض ديد عموم قرار گرفته‌است.

وي با اشاره به اينکه براي جبران اين مسئله برنامه جامع‌تري داريم افزود: در مرداد ماه، نمايشگاه بزرگي از محصولات صنايع دستي و هنرهاي سنتي برپا خواهيم کرد.

اين مقام مسئول، سهم استان زنجان در اين نمايشگاه را يک غرفه اعلام کرد و گفت: در اين غرفه 17 رشته صنايع دستي موجود در استان به نمايش گذاشته شد.

فرخي تصريح کرد: در نظر داريم در دوره‌هاي بعد، جشنواره آش ايراني را با نام گردشگري، صنايع دستي و آشپزي برپا کنيم تا سهم بيشتري براي صنايع دستي در اين جشنواره در نظر بگيريم.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان زنجان تاکيد کرد: از اين پس، توجه بيشتر و ويژه‌تري به صنايع دستي خواهيم داشت.

بنابراين گزارش، جشنواره آش ايراني روز گذشته با حضور دکتر \"جعفري\" معاون هنري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري، استاندار و ديگر مسئولان استان زنجان گشايش يافت.

113/M/R



انتهای پیام/

کد خبر 1386041417