معاون صنايع‌دستي و هنرهاي‌سنتي قزوين با بيان اين مطلب به ميراث آريا (chtn) گفت: اين اقدام با هدف نشان دادن پيوند ميان تمام حوزه‌هاي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري انجام مي‌شود.

\"حميدرضا قاسمي\" افزود: نمايشگاه سراسري صنايع‌دستي قزوين اول شهريورماه با حضور هنرمندان و صنعتگران کشور در مکان تاريخي راسته وزير (شترخان)‌ برپا مي‌شود.

وي ادامه داد: در اين نمايشگاه که تا هفتم شهريور برپا خواهد بود، هنرمندان و صنعتگران در ‌110 غرفه آثار خود را به نمايش مي‌گذارند.

وي يادآور شد: بازديدکنندگان اين نمايشگاه مي‌توانند از تورهاي رايگان يک روزه براي رفتن به قلعه حسن صبا، الموت و درياچه اوان و ساير نقاط گردشگري قزوين استفاده کنند.

قاسمي، از برپايي نمايشگاه توانمندي‌هاي استان قزوين در روز اول شهريور همزمان با هفته دولت خبر داد و گفت: اين نمايشگاه با همکاري استانداري و ساير ارگان‌هاي دولتي در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، اجتماعي، کشاورزي و صنايع و معادن برپا مي‌شود.

بنابراين گزارش، در نمايشگاه سراسري صنايع دستي قزوين 30 غرفه به هنرمندان و صنعتگران اين استان تعلق دارد که تمام رشته‌هاي خود را در معرض ديد عموم قرار مي‌دهند.

113/S/H

انتهای پیام/

کد خبر 1386041927