\"امير دهقان\" مدير هتل لاله چابهار در گفتگو با ميراث آريا(chtn) ضمن بيان اين مطلب تصريح کرد: هتل لاله چابهار داراي 38 اتاق و سوئيت و داراي امکاناتي چون استخر، سونا، جکوزي، رستوران، غرفه‌هاي تجاري و 2 سالن تشريفات است.

وي اضافه کرد: اين هتل در 27 هزار متر زمين و 6 هزار متر زير بنا احداث شده است و در حال حاضر مراحل پاياني تجهيز را پشت سر مي ‌گذارد.

مدير هتل لاله چابهار ادامه داد: در حال جذب نيرو‌هاي مورد نياز اين هتل هستيم و پيش‌بيني مي‌کنيم که براي بيش از 45 نفر اشتغال‌زايي شود.

وي با اشاره به آموزش‌هاي اوليه به نيرو‌هاي شاغل در هتل خاطر نشان کرد: در استخدام کارکنان هتل دقت شده است از افرادي که در زمينه هتل‌داري آموزش‌ ديده‌اند استفاده شود براي افراد بومي هم که به استخدام اين هتل در آمده‌‌اند، آموزش‌هاي لازم و ضمن خدمت در نظر گرفته شده است.

دهقان گفت: چابهار با توجه به دارابودن امکانات طبيعي گردشگري و نزديکي به بازار‌هاي هند و پاکستان و همچنين ارتباط با کشور‌هاي عربي از طريق درياي عمان مي‌تواند در آينده‌اي نزديک به يکي از مراکز گردشگر پذير کشور تبديل شود.

يادآور مي‌شود منطقه آزاد چابهار در منتهي اليه جنوب شرقي کشور جمهوري اسلامي ايران قرار دارد و تنها شهر بندري ايران است که به آب‌هاي اقيانوسي متصل است‌. خليج چابهار با بريدگي طبيعي و استثنايي خود، بزرگترين خليج ايران در حاشيه سواحل درياي عمان به شمار مي‌رود و نزديکترين آبراه به اقيانوس‌ هند است.

اين بندر با 11 کيلومتر مربع مساحت، هم عرض جغرافيايي بندر ميامي در شبه جزيره فلوريداي آمريکا است و داراي شرايط آب و هوايي دقيقاً مشابه بندر ميامي است. چابهار در 2286 کيلومتري تهران قرار گرفته است . فاصله آن تا زاهدان 721 کيلومتر و تا بندر کراچي 900 کيلومتر فاصله دارد.

102/


انتهای پیام/

کد خبر 1386072332