به گزارش ميراث آريا(chtn) رييس کميسيون تعرفه و بليت شرکت قطارهاي مسافري رجا با اعلام اين خبر افزود: واگذاري نمايندگي‌ فروش بليت قطار در خارج از کشور در پي درخواست‌هاي مکرر شرکت‌هاي فعال در امر گردشگري در مناطق شيعه نشين کشورهاي حاشيه خليج فارس و ديگر کشورهاي همسايه صورت گرفته است.

\"نورالله نياوند\" تصريح کرد: بعد از کشور کويت هم اکنون قرارداد دومين نمايندگي فروش بليت قطار در خاج از کشور در عراق منعقد شده و اپراتورهاي فروش آن در حال گذراندن دوره‌هاي آموزشي هستند.

وي خاطرنشان کرد: هم اکنون 12 آژانس مسافرتي از عراق و چهار آژانس خدمات مسافرتي از کشورهاي عربستان، بحرين، عمان و لبنان با تحويل مدارک، تقاضاي اخذ نمايندگي فروش بليت قطار مسافري ايران را دارند که موضوع در حال بررسي و اقدام است.

نياوند افزود: در واگذاري نمايندگي فروش بليت قطار تمام جوانب از جمله صلاحيت‌هاي متقاضيان و تطبق شرايط آنان با استانداردهاي آيين نامه واگذاري مورد توجه قرار مي‌گيرد و در صورت تاييد نمايندگي فروش بليت واگذار مي‌شود.

رييس کميسيون تعرفه و بليت شرکت قطارهاي مسافري رجا ظرفيت پايين پروازهاي داخلي و برنامه‌ريزي مطلوب پروازهاي ورودي از کشورهاي مربوطه توسط آژانس‌هاي متقاضي را از يک طرف و استفاده از حمل و نقل ترکيبي و وضعيت مناسب و رو به بهبود قطارهاي مسافري در داخلي کشور را از دلايل عمده درخواست‌هاي مطرح شده اعلام کرد.

105/

انتهای پیام/

کد خبر 1386072336