به گزارش ميراث آريا(CHTN)\"سيد مسعود منتخبي\" با بيان اين مطلب افزود: در راستاي تربيت افراد متخصص و با تجربه از ابتداي شهريور ماه سال جاري تمام دفاتر خدمات مسافرتي و شرکت‌ها موظف هستند به معرفي حداقل يک نفر براي طي دوره آموزش و اخذ کارت کارت راهنماي تور شده اند.

وي ادامه داد: در راستاي برخورد با دفاتري که شرايط شکايت را فراهم کرده و يا نسبت به رعايت مقررات قانوني کوتاهي کرده‌اند، شرکت‌هاي خدمات مسافرتي و جهانگردي و حرير مهتاب توس تعليق ، شرکت برسيان و آسمان گشت طرقبه لغو مجوز شده و به شرکت‌هاي يگانه گشت و تکران سير شرق نيز اخطار‌هايي مبني بر رعايت مقررات و عمل به تعهدات قراداد ابلاغ شده‌است.

\"محمد علي صفر نژاد\" مسول دفاتر خدمات مسافرتي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان رضوي نيز خاطر نشان کرد: مديران دفاتر و شرکت‌هاي خدمات مسافرتي بايد نسبت به رعايت و اجراي دقيق ضوابط و مقررات دفاتر برابر آئين نامه هيات وزيران کوشا بوده و قبل از برگزاري هر گونه تور و خدمات نسبت به تنظيم قرار داد دقيق شامل مدت تور و خدمات ترانسفر ، تغذيه ، بيمه مسافرين ، همراهي تور مجاز و... تفهيم تمام موارد به مسافرين اقدام کند.

102/


انتهای پیام/

کد خبر 1386072362