به گزارش ميراث آريا (chtn) طرح آموزش فراگير گردشگري با استفاده از دانش فناوري اطلاعات توسط مرکز آموزش شرکت توسعه فناوري اطلاعات ميراث آريا در مرحله اول در تمام دبيرستان‌هاي سه استان تهران، قم و قزوين انجام خواهد شد.

به گفته مسئول آموزش ميراث آريا اين طرح که با هدف ارائه تصويري، واضح و شفاف از اثرات مثبت اقتصادي، اجتماعي، و فرهنگي سفر و گردشگري بر جامعه، خانواده، و فرد انجام مي‌شود، در ترويج فرهنگ سفر و گذاراندن اوقات فراغت، آشنايي با صنعت گردشگري و نهادينه کردن فرهنگ توريست پذيري، آگاهي عمومي از ايران و جاذبه‌هاي فرهنگي، تاريخي، و طبيعي کشور نقش بسزايي را به عهده خواهد داشت.

وي اضافه کرد: در اين طرح تعاريف متفاوتي از سفر ، اهيمت سفر و فوايد سفر از لحاظ رواني مطرح خواهدشد. همچنين تاريخچه سفر در ايران و جهان، اهميت صنعت گردشگري در دنياي امروز، معرفي اجزا سفر از جمله اماکن اقامتي و پذيرايي، ارائه خواهد شد.

مسئول آموزش شرکت توسعه فناوري اطلاعات ميراث آريا ادامه داد: آموزش از طريق يک مولتي مديا انجام مي‌شود و در آن يک کارکتر و شخصيت کارتوني گردشگري را به جامعه معرفي مي‌کند .

وي خاطر نشان کرد: بعد از اينکه اين مولتي مديا در بين دانش آموزان توزيع شد مسابقه‌اي با عنوان سفرنامه نويسي بين دانش آموزان برگزار خواهدشد . جوايز برندگان اين مسابقه سفر است .

اين طرح در مراحل پاياني عقد قرارداد است و در يک دوره 6 ماهه در تمام دبير ستان‌هاي اين سه استان اجرا خواهد شد.

102/


انتهای پیام/

کد خبر 138607238