وي اضافه کرد: آژانس‌هاي مسافرتي براي سفرهاي گروهي و اشخاص حقيقي مي‌توانند از اين کارت استفاده کنند و تا زمان تعيين شده در اعتبار فرصت دارند که وجه ماهانه خود را پرداخت کنند.

خاکي دريافت سود کم و دريافت تخفيف از هتل‌هاي گوناگون و ساير مراکز خريد ، شرکت در قرعه کشي و اعطاي جوايز را از مزاياي ديگر استفاده از اين کارت دانست و تصريح کرد: پول و زمان از جمله عوامل لازم براي سفر است . معمولا زماني که خانواده‌اي تصميم به مسافرت مي‌گيرد احتمالا يا پول کافي در دست ندارند و زماني که امکان مالي دارد احتمالا قصد سفر ندارد لذا کارت اعتباري سفر مي‌تواند اين دو پديده را به يکديگر نزديک‌تر کند .

وي ادامه داد: از جمله مزاياي کارت‌هاي اعتباري اين است که براي تشکيل پرونده اعتباري فقط يکبار تضمينات تهيه و ارائه مي‌شود و به دفعات تا سقف اعتبار استفاده مي‌شود در صورتي که در مورد اخذ تسهيلات براي هر بار نياز به تشکيل پرونده و ارائه تضمينات است.

خاکي افزود: کارت سفر پاسارگاد براي مسافرت‌هاي داخلي طراحي شده است و در حال حاضر قابل استفاده در خارج از کشور نيست . بانک پاسارگاد سعي کرده است با صدور انواع کارت شرايطي را فراهم کند تا استفاده از پول فيزيکي به حداقل برسد . کارت هديه پاسارگاد که تا سقف پانصد هزار ريال بدون اخذ کارمزد صادر مي‌شود هم نمونه ديگري از اين خدمات است که براي تهيه هديه مناسب و دلخواه به گيرنده واگذار مي‌شود و هديه دهنده مي‌تواند کارت هديه را تا مبلغ مورد نياز از بانک‌ها دريافت و به هديه گيرنده اهدا کند.
102/

انتهای پیام/

کد خبر 138611016