انتصاب معاون نظارت و ارزيابي عملکرد ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي

به گزارش ميراث آريا (chtn)، \"اکبر فرهيخته\" مدير کل امور مراکز، خدمات و استانداردسازي سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري در نشست تخصصي نظارت بر اماکن اقامتي و دفاتر خدمات مسافرتي در نوروز ضمن بيان اينکه به‌عنوان معاون نظارت و ارزيابي عملکرد در ستاد کل تسهيلات سفرهاي نوروزي منصوب شده است، گفت: از تمام ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي دستگاه‌هاي دولتي بايد براي توسعه‌ گردشگري و خدمات‌دهي به گردشگران استفاده شود که اين امر مستلزم تعامل و هماهنگي هرچه بيشتر مديران و معاونان گردشگري سازمان‌هاي استاني با مديران دولتي ديگر دستگاه‌هاست.

وي به اعمال نظارت‌ در سه سطح استاني، منطقه‌يي و ملي اشاره کرد و گفت: ملاک و معيار ما براي نظارت، آيين‌نامه‌هاي تدوين‌شده و ضوابط اجرايي است.

وي بر تعامل و هماهنگي هرچه بيشتر بين سازمان‌هاي ميراث فرهنگي و گردشگري و بخش خصوصي تاکيد کرد و ادامه داد: بر امور مراکز اقامتي، خدماتي، مؤسسه‌ها و دفاتر خدمات مسافرتي و مواردي که در آيين‌نامه به آن‌ها اشاره نشده است، اما جزو حوزه‌ي گردشگري محسوب مي‌شوند، نظارت عام صورت مي‌گيرد.

فرهيخته اضافه کرد: ‌معاونان گردشگري در استان‌ها به‌عنوان مسؤولان نظارتي در ستادهاي تسهيلات سفرهاي نوروزي فعاليت مي‌کنند./102




انتهای پیام/

کد خبر 1386112939