منطقه زرد کوه چهار محال و بختياري ميزبان بيش از 2 ميليون گردشگر در سال

استاندار چهار محال و بختياري با بيان اين مطلب به خبرنگار ميراث آريا(CHTN)،گفت:نبود امکانات در گذشته باعث شده بود تا برف به عنوان يک پديده محدود کننده در استان محال و بختياري مطرح باشد اما اکنون اين محدوديت به مزيتي بزرگ براي جذب گردشگر در استان تبديل شده است .

\"رجبعلي صادقي \"افزود: امروز شاهد حضور فعال جوانان در ساخت دومين شهر برفي در کوهرنگ هستيم .

وي با اشاره به مطالعات انجام شده در حوزه گردشگري زردکوه بختياري تصريح‌کرد:نتايج اين مطالعات نشان مي‌دهد اين قله مرتفع رشته کوه زاگرس توانايي جذب بيش از 2 ميليون گردشگر را در سال دارد .

استاندار چهار محال و بختياري ايجاد تله‌کابين در زرد کوه را براي دسترسي آسان به اين منطقه امري ضروري دانست و تصريح کرد:احداث تله‌کابين در کنار افزايش زيرساخت‌هاي گردشگري زمينه استفاده علاقمندان به ورزش‌هاي زمستاني به ويژه اسکي را در فصل تابستان فراهم خواهد کرد .

صادقي وجود آب فراوان را از ديگر مزيت‌هاي مهم شهرستان کوهرنگ برشمرد و گفت:با بهره‌برداري از نخستين شهرک صنعتي آب معدني در اين شهرستان اقتصاد منطقه متحول خواهد شد که اين موضوع نيز در توسعه زيرساخت‌ها و درنتيجه افزايش تعداد گردشگران موثر است .

وي تصريح‌کرد: استان چهار محال و بختياري در مطالعات طبيعت‌گردي کشور از جايگاه بالايي برخودار است و از مهمترين استان‌هاي کشور درزمينه جذب طبيعت‌گردان به شمار مي‌آيد ./104






انتهای پیام/

کد خبر 1386113047