توزيع 100 هزار اقلام تبليغاتي در  ايام نوروز

به گزارش ميراث آريا(CHTN) و به نقل ازروابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي«سيد محمد حسيني»رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي در نشست خبري گفت:اين تعداد اقلام تبليغاتي در طول برنامه ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان مرکزي از 27 اسفند تا 17 فروردين توزيع مي‌شود.

وي گفت:بر اساس چارت اعلام شده از طرف سازمان مرکزي، ستاد تسهيلات نوروزي استان با مشارکت دستگاه هاي اجرايي و همکاري فرمانداران تشکيل شده و اين ستاد از اوايل اسفند ماه فعاليت هاي خود را آغاز کرده است.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان مرکزي متذکر شد:رياست ستاد از سوي استاندار مرکزي به سازمان ميراث فرهنگي تفويض شد و براي فرمانداران نيز احکام جداگانه اي به عنوان مسئولان ستاد صادر شده است .

وي ادامه داد: سازمان ميراث فرهنگي 9 پايگاه اطلاع رساني ثابت و سيار در سطح استان ايجاد کرده است که در اين پايگاه هاي اقلام تبليغاتي توزيع مي شود.

حسيني با اشاره به نظارت بر فعاليت هاي تاسيسات گردشگري ادامه داد:کارشناسان سازمان، نظارت نوروزي خود بر تاسيسات گردشگري را آغاز کرده اند و اين نظارت ها تا پاپان تعطيلات نوزوي ادامه خواهد داشت.

وي ياد آور شد: به مراکز اقامتي نرخ هاي مصوب سازمان مرکزي ابلاغ شده است و اينگونه مراکز موظف به اجراي اين نرخ ها هستند وگردشگران مي توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را به معاونت گردشگري سازمان ميراث فرهنگي استان مرکزي اعلام کنند.


حسيني تصريح کرد:9 هتل و 9 ميهمانپذير در سطح استان آماده پذيرايي از گردشگران هستند./ 106


انتهای پیام/

کد خبر 1386122911