صنعتگران بوشهري در انتظار وام 5 ميليون توماني

به گزارش ميراث آريا(chtn)، با بيان اين مطلب گفت: اين ميزان اعتبار بايد به شکل وام‌هاي خوداشتغالي به صنعتگران تعلق مي‌گرفت که به دليل فراهم نشدن اين امکان صنعتگران هنوز در نوبت دريافت اين وام هستند.

وي با اشاره به اينکه حمايت از بخش صنايع‌دستي در چارچوب قوانين و مقرات جاري بانک‌هاست گفت: با تصميم‌گيري‌هاي لازم براي اختصاص اين وام‌ها توسط بانک عامل حتي مقدمات و ضوابط اين امر نيز پي‌ريزي شد اما اين اعتبار تعلق نگرفت.

معاون صنايع‌دستي و هنرهاي سنتي استان بوشهر ادامه داد: از 184 فقره پرونده که در الويت دريافت وام در سه ماهه اول سال جاري بودند در جلسه‌اي که مدتي پيش با بانک عامل داشتيم مشخص شد که هيچ وجهي بابت صنايع‌دستي پرداخت نمي‌کنند.

دهاز با بيان اينکه دلايل اعلام شده از طرف اين بانک به هيچ وجه موجه نيست اظهار داشت: متقاضياني که از سال 86 با مراجعه به معاونت صنايع‌دستي و فرمانداري استان تکميل پرونده کرده‌اند، حال با پرداخت نشدن اين وام از طرف بانک عامل موجه شده‌اند.

معاون صنايع‌دستي استان بوشهر افزود: در زمينه پرداخت اين وام‌ها حتي وعده پرداخت آن نيز مشخص شده که با جواب منفي بانک رو‌به‌رو شديم.

وي مبلغ اين وام را براي صنعتگران 5 ميليون تومان دانست و تصريح کرد: پيگيري‌‌‌هاي معاونت صنايع‌دستي استان بوشهر براي حل اين معضل همچنان ادامه دارد./111

انتهای پیام/

کد خبر 138703041