40 پروژه گردشگري، آماده جذب سرمايه‌گذاران استان فارس

به گزارش ميراث آريا(chtn)، احمدرضا نقيب زاده، مدير عامل شرکت توسعه گردشگري استان فارس با بيان اين مطلب گفت: 30 مجتمع خدمات رفاهي بين راهي، 12 هتل و 10 کمپينگ از جمله 52 پروژه‌اي است که اجراي آنها در سفر هيات دولت براي توسعه زيرساخت‌هاي گردشگري اين استان تصويب شده است اين پروژه‌ها بايد با مشارکت بخش خصوصي احداث شود و در حال حاضر 40 پروژه آماده جذب سرمايه‌گذار بخش خصوصي است.

نقيب زاه تصريح کرد: اين پروژه‌ها با شرايط ويژه به سرمايه‌گذاران واگذار مي‌شود، به طوري که مراحل کنوني تامين زمين پروژه و صدور مجوزهاي آن به صورت کامل توسط شرکت توسعه گردشگري استان فارس انجام و ارائه خواهد شد.

وي افزود: علاوه بر بخشي از هزينه ايجاد تاسيسات زيربنايي و دسترسي به مکان پروژه، تسهيلات به ميزان 70 درصد هزينه احداث آن بدون محدوديت پرداخت خواهد شد که بازپرداخت آن با سود 8 درصد و 4 سال پس از دريافت به مدت 6 سال خواهد بود.

نقيب زاده تاکيد کرد: اطلاعات کامل‌تر اين پروژه‌ها در سامانه اينترنتي اين شرکت به آدرس www.NFTDC.org موجود است.

وي گفت: همچنين احداث 50 مجتمع خدماتي، بهداشتي از جمله برنامه‌هاي اين شرکت است که در حال حاضر عمليات مکان‌يابي آنها در حال نهايي شدن است و عمليات اجرايي تمام اين موارد در نيمه اول امسال شروع خواهد شد.

نقيب زاده خاطرنشان کرد: اين 50 پروژه نيز که براي خدمات رساني به گردشگران احداث خواهد شد طبق برنامه‌ريزي انجام شده در اماکن گردشگري، امامزاده‌هاي که داراي تعداد قابل توجهي زائر هستند، جنب پليس راه‌ها و راهدارخانه‌ها و همچنين در محورهاي اصلي و در مکان‌هاي مورد نياز احداث خواهند شد./102


انتهای پیام/

کد خبر 1387030412