97 هزار نفر درخواست سفر کارت کردند

\"محسن مصلحي \"با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn)، گفت: مدارک اين افراد به شرکت سرمايه‌گذاري ايرانگردي و جهانگردي براي صدور سفر کارت ارسال شده و تعداد زيادي سفر کارت نيز صادر شده است .

وي با بيان اينکه 38 هتل و مهمانپذير از واحدهاي اقامتي استان به دستگاه POS مجهز شده‌اند، تصريح کرد: گردشگران و مسافران مي‌توانند با مراجعه به اين واحدها و با استفاده از سفر کارت از تخفيفات ويژه 10الي 40 درصدي اين طرح و خدمات آن استفاده کنند.

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان اصفهان، تصريح کرد: ‌همچنين 10 دفتر خدمات مسافرتي که در حوزه سفرهاي ارزان قيمت فعاليت دارند، شناسايي شده و با مشارکت در طرح سفر کارت ملي با ارائه خدمات ارزان به گردشگران در فصول مختلف سال اقدام مي‌کنند.

مصلحي اضافه کرد: بر همين اساس پکيج تورهاي ارزان قيمت شش ماهه نخست سال جاري و پکيج تورهاي تخصصي استان طبق مسيرهاي گردشگري شناخته و طراحي شده و براي عموم مردم اطلاع رساني مي‌شود.

به گفته وي،‌ مکاتباتي با شرکت قطارهاي رجا، سازمان حمل و نقل و پايانه‌ها، اداره کل فرهنگي و ارشاد اسلامي استان، اداره کل تربيت بدني، اتحاديه صنف صنايع دستي و رستوران داران براي تخفيف بليط قطار، اتوبوس، مراکز فرهنگي، تفريحي، ورزشي و خريد صنايع دستي انجام شده تا در صورت استقبال نسبت به نصب دستگاه کارت خوان اقدام لازم از طرف سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان صورت گيرد./104



انتهای پیام/

کد خبر 138703047