توافق با دو شرکت بزرگ تور اپراتور اروپايي براي جذب گردشگران به ايران

سيد محمد رضا تقي‌زاده در گفتگو با ميراث آريا (CHTN) با بيان اين مطلب افزود: با توجه به سياست‌هاي کانون جهانگردي و اتومبيل‌راني براي توسعه گردشگري داخلي و ورود گردشگران خارجي به کشور شرکت ارس در زير مجموعه کانون جهانگردي و اتومبيل‌راني براي جذب گردشگران خارجي آغاز به کار کرده است.

وي تصريح کرد: اين شرکت با انجام هماهنگي با توراپراتورهاي خارجي توانسته است موانع توسعه سفر گردشگران خارجي را شناسايي و براي رفع اين موانع برنامه‌ريزي کند.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيل‌راني گفت: با اقدامات انجام شده در برخي از موارد قيمت تورها حدود 20 تا 30 درصد کمتر از قيمت‌ موجود در بازار براي ارائه بسته‌هاي سفر به آ‍ژانس‌ها و گردشگران خارجي تهيه شده است.

تقي زاده با اشاره به توافقات انجام شده با دو شرکت بزرگ تور اپراتور اروپايي تصريح کرد: در مذاکرات انجام شده براي جذب تعداد زيادي از گردشگران مذاکره شده و تعداد گردشگراني که توسط اين دو توراپراتور مطرح شد رقم قابل توجهي بود.

مدير عامل کانون جهانگردي و اتومبيل‌راني با اشاره به برگزاري تورهاي آشناسازي براي خبرنگاران کشورهاي خارجي تصريح کرد: در يکي از اين تورهاي آشناسازي خبرنگار رسانه‌هاي مختلف از ايران بازديد کرده و به تهيه برنامه و مطلب درباره ايران پرداختند که يکي از اين برنامه‌ها در شبکه‌هاي مختلف ماهواره‌اي پخش خواهد شد./105

انتهای پیام/

کد خبر 1387032646