موزه شهيد چمران امشب افتتاح مي‌شود

به گزارش ميراث آريا( CHTN)، محمد باقر قاليباف در حاشيه بازديد از پروژه هاي فرهنگي و مذهبي در حال ساخت شهر تهران با بيان اين مطلب گفت: تا پايان تير ماه 5 پروژه فرهنگي و هنري در تهران به بهره‌برداري مي رسد که پرديس سينمايي پارک ملت و موزه سينما از مهمترين اين پروژه ها محسوب مي‌شود.

وي تصريح کرد: همچنين کتابخانه‌اي مجهز در شهرداري منطقه 20 واقع در خيابان 13 آبان به زودي افتتاح مي شود و مجموعه سينمايي زندگي نيز در منطقه 5 به بهره برداري خواهد رسيد.

شهردار تهران همچنين در مورد پروژه باغ موزه دفاع مقدس که صبح امروز از عمليات اجرايي احداث آن بازديد کرد، گفت: اين پروژه تا پايان سال به بهره برداري مي‌رسد و معارضي که به سر راه اين پروژه قرار داشته رفع شده است.

براساس اين گزارش مدير عامل شرکت توسعه فضاهاي فرهنگي شهر تهران نيز در مورد باغ موزه دفاع مقدس، اظهار داشت: فاز نخست اين پروژه در پايان شهريور ماه به بهره برداري مي‌رسد که براساس آن چند سالن از مجموعه سالن‌هاي اين مجموعه افتتاح خواهد شد.

وي افزود : فاز دوم اين پروژه نيز تا 22 بهمن ماه افتتاح مي‌شود و در مجموع شاهد بهره برداري اين پروژه مهم تا پايان سال خواهيم بود.

بنا بر اين گزارش، ساعت 21 امشب قرار است موزه شهيد چمران با حضور شهردار تهران افتتاح شود.

115/

انتهای پیام/

کد خبر 1387040534