ايتاليا ميزبان گروه موسيقي ملي فاخته

به گزارش ميراث آريا(chtn)، به نقل از روابط عمومي گروه فاخته، رضا موسوي زاده سرپرست اين گروه، با اعلام اين خبر گفت: اين گروه موسيقايي 19 و 20 تيرماه در شهر \"ترامو\" و 21 و 22 همين ماه در شهر ميلان به اجراي موسيقي مي‌پردازد.

وي افزود:\"ترامو شهري باز، به سوي جهان\" عنوان جشنواره موسيقي کشور ايتاليا است که از ما براي اجراي موسيقي ملي ايراني دعوت شده است .

عضو هيات مديره کانون نوازندگان خانه موسيقي در ادامه صحبت‌هاي خود گفت: در اين کنسرت چهار روزه قرار است قطعاتي مانند سر نهان، مطرب غمها، عشق نواز، غباري در بيابان، رنگين کمان در دستگاه‌هاي مختلف اجرا شود.

اين نوازنده و آهنگساز خاطرنشان کرد: همچنين در اين برنامه قرار است موسيقايي اشعاري از حافظ به زبان فارسي و ايتاليايي خوانده شود که من اجراي سه تار اين اشعار را همراهي مي‌کنم.

وي ادامه داد: قطعات اين گروه موسيقايي به دو صورت بي کلام و همخواني اجرا مي‌شود.

موسوي در ادامه صحبت‌هاي خود از برگزاري کنسرت گروه فاخته در روسيه خبر داد و گفت: قرار است 13 مهرماه امسال به مناسبت بزرگداشت شهر آستارا خان نيز به اجراي موسيقي بپردازيم.

اين نوازنده تار در پايان خاطرنشان کرد: همچنين گروه موسيقي فاخته آبان ماه امسال در تالار وحدت و آذرماه در شهرستان همدان نيز اجراي برنامه موسيقي خواهد پرداخت.

120/

انتهای پیام/

کد خبر 1387041527