شرکت استان تهران در سه نمايشگاه صنايع‌دستي همدان، کرمانشاه و قم

به گزارش ميراث آريا (chtn) و به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري استان تهران مژگان ژاله‌خاکي مسئول امور نمايشگاه‌هاي معاونت صنايع‌دستي در محل نمايشگاه بين‌المللي همدان برگزار مي‌شود.

استان تهران با 5 صنعتگر در رشته‌هاي تراش شيشه، گره چيني، حکاکي روي چرم، سفال نقش برجسته و هم‌جوشي شيشه (فيوز گلاس) در اين نمايشگاه حضور خواهد يافت.

وي افزود: نمايشگاه منطقه‌اي قم از 22 لغايت 26 تيرماه در مجتمع فرهنگي امام خميني واقع در خيابان انقلاب جنب گلزار شهدا برگزار مي‌شود و استان تهران با 5 صنعتگر در رشته‌هاي شيشه، تکميلي- تلفيقي، چرم، معرق و سوزن دوزي در اين نمايشگاه شرکت خواهد کرد.

مسئول امور نمايشگاه‌هاي معاونت صنايع‌دستي افزود: نمايشگاه صنايع‌دستي کرمانشاه از 31 تير لغايت 5 مرداد در محل نمايشگاه بين‌المللي کرمانشاه داير مي‌شود که استان تهران در اين نمايشگاه نيز با 5 صنعتگر در رشته‌هاي نقاشي روي شيشه، تراش سنگ‌هاي قيمتي و نيمه قيمتي، مشبک چوب، طراحي و صنايع چوبي و سوزن دوزي حضور دارد.

وي در پايان اظهار داشت: در هر يک از اين سه نمايشگاه استان تهران 5 غرفه که 4 غرفه آن به عرضه و فروش محصولات صنايع‌دستي صنعتگران اختصاص خواهد داشت و يک غرفه آن در قالب نمايش زنده کارگروه‌هاي صنايع‌دستي خواهد بود./120
.

انتهای پیام/

کد خبر 1387041824