وي ادامه داد: کميتهاي از کارشناسان معاونت گردشگري در قالب تيمهاي مختلف به استانهاي مختلف اعزام شده اند تا بر نحوه عملکر د مجتمعهاي خدماتي بين راهي نظارت داشته باشند.
حمزه زاده با اشاره به اينکه تمامي پيشبينيها در استانهاي گردشگر پذير براي ميزباني از گردشگران زياد انجام شده است گفت: از آن جا که پيش بيني مِيکنيم در اين تعطيلات حجم وسيعي از سفر صورت گيرد در نتيجه سعي کرده ايم که از تمام ظرفيتهاي استان ها براي استقبال و اقامت مسافران از جمله اماکن استيجاري خصوصي مراکز اقامتي دولتي ، سوئيتها استفاده کنيم.
مديرکل توسعه و برنامه ريزي گردشگري داخلي تاکيد کرد: همچنين مدارس و سالنهاي ورزشي در استانهاي مختلف را هم براي اقامت گردشگران در استانهاي که پيش بيني ورود مسافر زياد را داريم آماده کردهايم.
وي با اشاره به اينکه در مبادي ورودي و خروجي استانها اقلام تبليغاتي از قبيل نقشه، سي دي و... توزيع خواهد شد يادآورشد:ستاد تسهيلات سفرهاي کشور آمادگي دارد تا به مشکلات و شکايات مردم در خصوص مراکز اقامتي رسيدگي کند و گردشگران در صورت هر گونه شکايات و مشکلي ميتوانند به سايت www.pasokhgo.ir ,و يا شماره تلفن هاي 02166582029 و02166582014 تماس بگيرند./102
انتهای پیام/