معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل با بيان اين مطلب به ميراث آريا(chtn)،گفت: سومين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري و خدمات وابسته در اردبيل فردا ساعت 5 بعد از ظهر در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي اردبيل افتتاح مي‌شود .

يحيي نقي‌زاده افزود: سومين نمايشگاه بين المللي صنعت گردشگري و خدمات وابسته ايران در اردبيل با حضور استان‌هاي سيستان و بلوچستان ، خراسان ، گيلان ، گلستان، زنجان، ايلام ،کهگيلويه و بويراحمد ، آذربايجان شرقي و غربي و بوشهر برگزار مي‌شود .

وي تصريح کرد: همچنين نمايندگي‌‌هاي از کشورهاي خارجي ترکيه ،آذربايجان ، گرجستان ،تانزانيا و دفاتر خدمات مسافرتي و جهانگردي از سطح کشور و استان و نمايندگي‌هاي شرکت‌هاي خارجي تجهيزات و خدمات وابسته گردشگري از جمله ايتاليا ، چين و هندوستان نيز در اين نمايشگاه حضور دارند .

نقي‌زاده خاطر‌نشان کرد : در اين نمايشگاه نمايندگاني از برخي هتل‌هاي کشور و چهار هتل از استان اردبيل و نشريان و مطبوعات تخصصي و مرتبط نيز شرکت کرد‌ه‌اند .

وي ادامه داد: جمعا 60 غرفه در اين نمايشگاه بر پا مي‌شود که به مدت 4 روز از ساعت 16 تا 22 براي بازديد علاقمندان داير است .

معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري استان اردبيل متذکر شد : در حاشيه اين نمايشگاه برنامه‌هاي جنبي از جمله اجراي موسيقي محلي و برگزاري آئين‌هاي رسمي مثل عروسي و مراسم محلي به صورت نمادين برگزار مي‌شود ./104

انتهای پیام/

کد خبر 138705026